Τα Αρμενάκια με ένα λαούτο και ένα βιολί ταξιδεύουν παίζοντας παραδοσιακή ελληνική μουσική. Ταυτόχρονα, μοιράζονται μαζί σας σκηνές από το ταξίδι τους, συνοδευόμενες από τη δική τους μουσική.

ΙΚΕΑ αλά Βολιβία

Από τη La Higuera φύγαμε με το 4x4 αυτοκίνητο ενός γελαδάρη! Είχε μια feria – κάτι σαν αγορά – στη μέση του πουθενά, 10 χλμ πιο πάνω από τη La Higuera και είχε πάει ο τύπος να αγοράσει αγελάδες, κι έτσι κατά την επιστροφή του, κανονίσαμε να πάρει κι εμάς. Στο αυτοκίνητο είχε άλλους δύο – τα πράγματά μας μπήκαν στην καρότσα. Και το κόστος του lift: 30 Bolivianos (3€)/ άτομο – πάλι μας έκοψαν το κωλαράκι. Λίγο πιο κάτω σταματήσαμε. Πήρε ο γελαδάρης ένα λάσο, έπιασε έναν ταύρο που έβοσκε σε ένα χωράφι και περιμέναμε το φορτηγό – το camion- για να το φορτώσει. Το camion εν τω μεταξύ είχε το μισό χώρο στην καρότσα για να μεταφέρει ανθρώπους, και τον άλλο μισό για τα γελάδια – ευτυχώς που τελικά δεν πήγαμε κι εμείς με το camion, ¨οπως ήθελε αρχικά ο Δημήτρης. Φόρτωσε τον ταύρο και ξαναξεκινήσαμε. Εν τω μεταξύ, ήταν σα να μην υπήρχαμε για το γελαδάρη και τους άλλους δυο στο 4x4. Μας είχαν σπάσει τα νεύρα με την πάρτη τους. Μετά από δύο ώρες μας «ξεφόρτωσε» στη Valle Grande. Στους άλλους πήρε 20 Bolivianos (2€), σε εμάς 30. Και μας είπε ότι το 50αρικο που του δώσαμε είναι πλαστό. Ευτυχώς, εμφανίστηκε σαν από μηχανής θεός μια κυρία και του είπε ότι δεν είναι falso (πλαστό)!

Τα λεωφορεία – ΚΤΕΛ της Βολιβίας εκτελούν και χρέη μεταφορικής. Με το λεωφορείο που πήραμε από τη Vallegrande κάναμε δύο στάσεις για να φορτώσουμε στο πάνω μέρος του λεωφορείου 2 κρεβάτια! Μεταφορές μετακομίσεις IKEA!

Η όλη διαδρομή ήταν μέρος της Ruta del Che – διαδρομές που είχε ακολουθήσει ο Comandante με τους guerilas του προσπαθώντας να οργανώσει στην περιοχή εκεί ένα κέντρο για να εξαπλώσει την επανάσταση σε όλη τη Νότια Αμερική.