Τα Αρμενάκια με ένα λαούτο και ένα βιολί ταξιδεύουν παίζοντας παραδοσιακή ελληνική μουσική. Ταυτόχρονα, μοιράζονται μαζί σας σκηνές από το ταξίδι τους, συνοδευόμενες από τη δική τους μουσική.

Ο δρόμος για την Τιλκάρα... αναγραμματισμός του Τρίκαλα.

Επιτέλους φύγαμε από τις μεγαλουπόλεις... δεν ήταν τόσο εύκολο, όσο μπορεί να ακούγεται: μας κόστισε σχεδόν 15 ώρες μέσα σε λεωφορεία!
Ξεκινήσαμε στις 8 το βράδυ από την Cordoba ταξιδεύοντας σε θέση cama. Κατά τη διαδρομή, σου προσφέρουν και γεύμα, το οποίο το μαγειρεύει ... ο οδηγός! Πλάκα κάνουμε, αν και είναι σχεδόν έτσι, καθώς σου το προσφέρει ο συνοδηγός – το άτομο που αλλάζει τον οδηγό σε κάποια στιγμή, αφού η διαδρομή είναι non-stop. Ούτε μία στάση για 12 ώρες!

Το πρωί της επομένης, κατά τις 8, φτάσαμε στο San Salvador de Jujuy, την πρωτεύουσα της επαρχίας του Χουχούι (έτσι προφέρεται το Jujuy!). Αμέσως μετά πήραμε άλλο λεωφορείο για τηνTilcara – μόνο 1,5 ώρα διαδρομή.
Επιτέλους το τοπίο άρχιζε να αλλάζει. Είχαμε ανέβει υψόμετρο και γύρω μας αντικρύζαμε βουνά! Πιο κάτω το τοπίο άρχιζε να μοιάζει πιο πολύ σε έρημο, καθώς διάφοροι κάκτοι ξεφύτρωναν ανάμεσα στην ξεραϊλα.

Και φτάσαμε στην Tilcara. Η πρώτη εικόνα, ένα χωριό σε αποχρώσεις καφέ από τη σκόνη των χωμάτινων δρόμων, τριγυρισμένο από πανέμορφα «ξερά» βουνά. Μια εικόνα από Μεξικό, τουλάχιστον έτσι όπως το έχουμε δει στις ταινίες!